Autor |
Wiadomość |
Maciek
Gość
|
Moze paradnik |
|
Najlepiej przeczytac poradnik Aiki wg. mnie to najlepszy poradnik w polsce i wiele ludzi to potwierdzi [link widoczny dla zalogowanych]
1k-tysiąc
1kk-milion
AFK-away from keyboard-z dala od kompa
thx, ty, tnx -dzięki
To taki kilka najwazniejszych
Teraz miasta
Lorencia
Davias(1-4 ale nie zawsze działa 2, 3, 4, a 1 to poprostu Davias, czasami Devias)
Noria
Dungeon(1-3 czasami nie działa 2)
Losttower(1-7 czasami nie działa 2, 4, 6)
Atlans(1-3 liczby działają na najnowszych serwerach)
Tarkan(1-2 moze nie działać 2)
Icarus(1-2 czasami serwer nie ma Icarus2)
Kalima(od serwera zależy czy jest)
Blood Castle(1-7 jest to event[konkurs] i mozna sie tam dostac przez Davias[katedra, kościół] za wreczeniem wejsciówki Angelowi)
Devil Square(1-5 jest to event[konkurs] i mozna sie tam dostac przez Norie za wreczeniem wejsciowki Charonowi)
Arena(do grania w piłkę albo inna nazwa-Stadium jest to miejsce z licznymi spotami [odradzającymi sie co chwila mobami{potworami}])ILE NAWIASÓW
Lands of Trals, CryWolf i Aida to miejsca z bardzo doswiadczonymi mobami wyłącznie na nowszych wersjach
I jeszcze troche o postaciach
Dark Knight jest postacią przeznaczona do bezpośredniego zwarcia. ma przyjmować, absorbować przeciwnika i do niego w sumie nałeży głównie zadanie bojowe czyli zniszczenie przeciwnika.
Postać prosta w rozwoju. Liczy się głównie siła. Zręcznośc (agility) tyle by wystarczało na noszenia dobrej broni (Great Scythe) i wystarczy. Rozwijanie zręczności opłaca się, gdy mamy kiepska zbroje. inna sprawa to taka, że rozwój zręzności powoduje też wzrost szybkości ataku. A to już z kolei sprawa niebagatelna. W każdej tego typu grze liczy się siła ciosu i ilośc ataków na ture.
Dark Knight w trakcie rozwoju nabywa różne umiejętności (skille), które pozwalają na lepsza skutecznośc w walce. Liczy się głownie jeden , tzn. twisting slash, bo wtedy DK ma mozliwość ataku otaczających go przeciwników.
Elf to ciekawa postać. Jednocześnie bardzo estetyczna. W związku z tym, że główną bronią elfa sa bronie dystansowe (łuki, kusze) jest postacia drugiego szeregu. Potrafi sam też świetnie walczyć.
Rozwój tej postaci to sprawa skomplikowana. Są dwie drogi rozwoju. Combat Elf i Energy Elf.
Combat Elf to elf o niskiej energii czyli siła i głownie zręcność. Łukiem niezgrabiasz się nie będzie posługiwał. I tyle o nim.
Energy Elf - postac bardzo poszukiwana przy chodzeniu w party. Wiem to ze słyszenia, bo poluje sam. Ale raz mi się zadażyło stać niedaleko elfa, na sąsiednim spocie i chcąc, nie chcąc otrzymywałem od niego osłone. Duzo to daje w walce. Pozdrowienia Satanity!
Wracając do tematu. E-Elf to postac która może leczyć, siębie i innych, przyzywać monstery (goblin, assasin, elite yeti itd.) i dawać osłone energetyczną. Zalecam do 40 levela pakować w energy jeżeli chce się być Energy Elf.
W trakcie rozwoju elf nabywa skille znajdując lub kupując orby.
Dark Wizard to przeciwieństwo DK. Postać używająca głównie magii, no bo od czegoś się jest magikiem. Główna broń to laski (kije). Postac chyba pomocnicza dla DK. Jest dość słaby w zwarciu ale za to daje sobie świetnie rade z monsterami, które mają wiekszy zasięg niż jedno pole np. Skeleton Archer (5 pól). Lighting scroll kompletnie dezorganizuje wroga.
Rozwój postaci to sprawa prosta. Punkty w energie, bo sensowne czary są dopiero w okolicy 220 pkt energy [Evil Scroll].
Nauka czarów poprzez czytanie scrolli. Prawym przyciskiem myszy kliknać na scroll.
Poważna zabawa zaczyna sie wtedy, gdy staniemy się Soul Masterem. To juz postać mogąca sporo i zważywaszy na czar mana shield lub soul barirer, ktory dodaje mu potęzna obronę, SM staje się cenioną postacią w grze.
Magic Gladiator - nazwa troche niefortunna, bo słowo gladiator przywodzi na myśl gladiatorów rzymskich. A ta postać nie ma z nimi nic wspólnego. Nazw wskazuje , że postać może używac magii. Fakt - może ale nie może używać czarów ochronnych - łącznie z teleportem. To skazuje postać na wsadzenie sporej ilości pkt. w zręczość.
I tak - są dwie drogi rozwoju:
Sły i zręczności tyle, by nosić niezła zbroje, mieć lepszego defa i nosić dobry staff. Potem reszta w magie.
Druga droga, to rozwój tak jak DK/BK. Czyli siła, zręczność.
MG ma inne przeliczenie punktów jeżeli chodzi o skille, magie itd. w związku z tym dostaje 7 pkt co level. No, bo jeżeli wartość skilla rośnie co 30 pk o 1%, to jasno widać, że lepiej rozwinąc postać w kierunku maga niż DK. Zresztą po co ganiać za mobami jak może je dopaść czarem z dystansu?
TEKSTY O POSTACIACH ZE STRONY PORADNIKA AIKI
|
|
Śro 23:19, 26 Lip 2006 |
|
|
|
|
EviL
Balrog
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
|
|
|
Dobry poradnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:40, 26 Lip 2006 |
|
|
Cavaran
Balrog
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Toruń
|
|
|
|
A ja za to polecam ten o to poradnik może nie jest tak dobry jak Poradnik Aiki,ale początkującym graczą się przyda
--> adres zostal usuniety poniewaz mozna sie tam nauczyc blastowac/hakowac... a poczatkujacym nie polecam sie bawic w tego typu zeczy a jak chcecie hakowac to sami poszukajcie tego typu stronek. Luna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:45, 30 Sie 2006 |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|